2011-03-08

Tisdag

Idag är jag helt galet trött!
Vill bara somna hela tiden!
Gick upp och skjutsade Sara och två av hennes klasskamrater till ishallen för att de skulle åka skridskor med klassen idag och när jag kom hem deckade jag i sängen.
Sen var det upp igen efter en stund och hämta dom igen.



När jag kom hem var det en hel del administrativa saker att göra.
Skrev veckobrev, svarade på mail mm.
Sen bokade jag massa klasser. Fem minst... kommer inte ihåg hur många dom blev...

Efter det tog jag en paus och då ville jag somna igen men så ringde det och sen somnade jag och så ringde det igen...
Nu sitter jag här och ska snart börja packa ihop mej och bege mej till Borås för att ha en klass.
Bokade den klassen igår. För den som jag hade där innan blev ombokad och det blev tomt.
Men jag ville ha en klass där så då ringde jag och lyckades boka en ny. :)
Winners never quit!

Babyn sparkar i magen hela tiden idag.
Jättelångt nere i magen.
Kickarna börjar bli riktigt kraftiga... Inte bara små puffar längre. Det känns ganska obehagling när han sparkar så långt nere... vid ljumsken ungefär.

Gå in och läs
HÄR på Therese blogg.
Hon jobbar med samma sak som jag.
Det var himla bra skrivet det hon hade skrivit idag!
Grymt!

Love K


Kommentarer
Postat av: Therese

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback