2011-03-19

Lördag

God morgon.
Jag har kört min man till jobbet och hamnade sedan här framför datorn.
Googlar efter babysaker. Det är jättekul.
Jag har investerat i en lekmatta och en ny Labanmobil för några dagar sedan. Har inte hunnit skriva om det juh...
Den jag fick av min kusin finns nu på toaletten ovanför skötbordet.





Jag har visst snöat in mej på Spöket Laban.
Dom e så himla gulliga juh.

Kolla här:




Brunt är också nått jag verkar kolla efter.
Vill ha en brun vagn.
Brunt och grått. Kul med en kille... Innan har man bara tittat på rosa och rött. :)

Skötväska kom jag också på... Vad ska man ha för skötväska???
Nått annat jag behöver är skötbordsunderlägg, täcke, kudde, lakan... och en balja att bada bebben i.
Vad mer?
Alla sånna där småprylar som termometrar, nappar, flaskor mm. får man väl ta lite pö om pö.

Kollade lite på Tradera vad som fanns där. Vilka överpriser dom tar för allt jämfört med Blocket.
Dessutom tar dom frakt hundra spänn minst. Helt galet. Då går man väl hellre till en affär och handlar nytt?
Iallafall jag.

Nu ska jag nog gå och lägga mej ett tag.
Hoppas ni får en fantastisk lördag!

Kram till er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haloj.... ja, hos dig pågår fullständig baby-yra... härligt!



BU!BU!



Säger jag och spöket Laban!



Kati

2011-03-19 @ 08:57:19
Postat av: M-R

Han ska få låna Amandas röda Laban lakan!

2011-04-15 @ 19:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback