2011-03-22

Tisdag

Nu har jag och min fina gubbe donat hela dagen med våra möbler för att få till fina bilder på dom.
Nu ska det bort! För jag vill få lite ordning på torpet här - få bort skåp och skrivbord från sovrummet och in med bäbisens säng.

Det jag behöver köpa nytt är en vit sänggavel, pottskåp och ett vitt vardagsrumsbord.
Annars behöver jag inget mer. Bort med allt! :)
Skåpet från sovrummet som ska in i vardagsrummet ska målas vitt.
Det kommer att bli så fint så.













Länken till min annons hittar du här:
http://www.blocket.se/goteborg/Indo_mobler__indiskt__brunt__massiv_tra_32748729.htm?ca=15&w=1

Shit va grejer man har.
Blä! Bort med det!
Hur kan man samla på sej så mycket skit?
Vi bar upp massa böcker upp på vinden och en hel hög åkte Chris bort med till Östhjälpen i Jonsered.

Kollade även på bänkskivan som fanns på vinden som jag hade tänkt att ha i badrummet istället för skötbordet men den var ju alldeles förstörd. Får slänga den och köpa nytt!

Nu hämtar min gubbe mitt paket och jag ska packa en del beställningar, sen ska det postas och så ska jag iväg till Borås och ha make up med tre glada kvinnor.

Kram på er idag med!

// K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback