God dag!

Vaknade vid halv nio och så åt vi lite frukost.
Sedan tvingade jag ut min gubbe på lite äventyr.
Jag skrev ju i ett inlägg för några veckor sedan att jag beställde massa gratisprodukter.
Åkte och hämtade ett av dessa startboxrar på Babyproffsen i Backplan.
Men först var vi på Babyproffsen i stan. Där hade dom nästan ingenting och inga startboxrar heller... så det fick bli Backaplan.





Vi kollade på lite vagnar.


Brio Sing



Sedan åkte vi till apoteket och handlade lite halsbrännemedicin.
Har fått hemsk halsbränna! Som med dom andra barnen... Inte kul. Känns jättejobbigt.
Medicinen får ej kombineras med järntabletter. Måste vara minst 2 timmar i mellan och inte heller tas i samband med juice! :S
Jag äter ju järntabletter och är galen i juice... Här gäller planering. :)



Sen hämtade vi Sara från skolan.





Och så åkte vi hem...



Och i våra rabatter utanför fanns det vårtecken! :)



Och så packade jag upp allt jag fick i gratislådan. :)
Det fanns våtservetter, blöjor, en babybok, babyolja, en reflex med Tradera reklam, BH inlägg och blöjhinken + en sån påsgrej man lägger in och knyter knut på.



Nu har jag gjort kyckling så jag får gå upp och fixa resten.
Hej hej!
Ha en trevlig dag!

// K


Kommentarer
Postat av: Anna Gustafsson

Sjukt...jag var också på babyproffsen igår, på f.m. Synd att vi inte träffades. Vi hade också en sån blöjhink i början, men tyckte inte att den var så bra sen. Man får ju trycka ner blöjorna och är de lite överfyllda kan man få på sig, inte trevligt. ;-) Dessutom är påsarna svindyra! Men det var mycket bra saker i den ja, gratisprylarna. Man får massor på BB också så tänk på det. Typ blöjor behöver man knappt köpa eftersom man får 2 pkt av den första stl.



Fina magbilder=)



Kram Anna

2011-03-22 @ 08:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback