Jobb, melodfestivalslåtar och tattoos

Har betat av en hel del av min 6 most important. :)
Nöjd.
Hälften kvar.

Har även suttit och lyssnat på låtar från Melodifestivalen medans jag arbetat och jag tycker att det är massa bra låtar med det här året.
Här är mina favvossar:

 Linda Pritchard - Alive
Nicke Borg - Leaving home
Loreen - My heart is refusing me
Sara Lumholdt - Enemy
Dilba - Try Again
Love Generation - Dance Alone
Anders Fernette - Run
Julia Alvardo - Better or Worse 
Anniela - Elektrisk

Läser en del bloggar. :)
En som jag följer varje dag är:
Anna Ritar. Hon e grym på att måla! Och tatuera.

Hon hade länkat till denna sida med massa roliga tatueringar!
Här kommer några favvossar:














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback