2011-05-15

Söndag

Hej anonym! :) Tack för ditt inlägg i min blogg.
Köpte min vigselring på nån vanlig smyckesaffär i Allum utnför Göteborg. Tror det var Albrekts guld eller nått sånt. :)
Min ring har en stor sten på sidan av vigselringen som gör att den överlappar förlovningsringen.
I början satt dom inte ihop utan var isär och stenen slet på vigselringen och gjorde en rand på den.
Därför gick jag till en smyckesdesigner som har en butik i Gbg och bad dom löda ihop ringarna.
http://www.adasmyckenochdesign.se

Igår hade vi en jättebra dag! :)
Massa bra utbildning och insperation!



Vi fick så himla god middag också! Lax.





Efter konferensen satt vi som är Sales Directors och pratade med vår SD, näst längst till höger om vad som kommer att hända när hon går in i NIQ.
Ska bli spännande!

Tack för en fantastisk dag! :)

Efter konferensen åkte vi hem och bytte om. Sen åkte vi till kusin Sanna och fick taccos och så satt vi och kikade på Melodifestivalen.
När alla låtar hade spelat klart och det bara var omröstningen kvar så gav vi upp jag och gubben och åkte hem.
Såg resten hemma, även fast jag var helt slut och faktiskt somnade när det bara var tre röstningar kvar. Min gubbe meddelade vem som vann. Grattis vinnarlandet som jag varken kan stava till eller uttala! Hurra, hurra!

Idag ska jag till Borås och träffa en trevlig tjej och låta henen prova produkterna.

Nu tänker jag mej en god kopp te...

Ha en fin söndag!

// K


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så jättemycket för svaret! Nu ska jag ut på jakt.

2011-05-19 @ 10:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback