2011-05-18

Onsdag

Idag vaknade jag kvart i fyra när min man var uppe. Sen kunde jag inte sova förän jag hade skickat ungar till skola och fixat med en hel del.
Stängde av telefonen och sov till halv elva.
Efter min sena frukost ringde jag bokade massa klasser och på eftermiddagen så var det folkfest på Saras skola så då åkte vi dit. Det var loppis och korv med bröd, café och utställningar.
Sara och hennes kompis sjöng en låt för alla som var där och tittade.





Sen efter det så drog jag iväg på föräldrargrupp.
Det var trevligt.

Nu e jag hemma efter att jag hämtat Chris från jobbet, Sara från hennes pappa och handlat.
Dags att laga lite mat kanske...

Hur har din dag varit? :)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag har varit på öppna förskolan och träffat likasinnade. Lite socialt utbyte är aldrig fel!

2011-05-18 @ 21:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback