Lite blommor! :)







Nu har jag ställt alla plantor i fönstrerna och väntar på att dom ska få rötter och att vissa ska gro och bli lite större.

Min gubbe blev jätteglad för korven!
Han trodde inte det var sant när han kikade ner i påsen och fick se alla delikatesser. :)
Gullig! I love you Chris!

Idag har jag haft värsta förvärkarna. Aj.
Värre än någonsin.
Har haft det innan också. Det började i vecka 24, men idag har dom verkligen varit starka.

Gick ut på balkongen med saxen också och sträckte mej ut och klippte tre små grenar av vårat vita körsbärsträd! Den blommar lite senare än det rosa. Det rosa har redan blommat färdigt nu och alla blombladen ligger utspridda över halva bostadsområdet!
Ställde det på vardagsrumsbordet. Det blev jättefint. :)





Gubben sover redan.
Han har jobbat hårt hela helgen och jag har bara tagit det lugnt och sovit och gottat mej.
Så orättvist. Men det var ingen som ville boka med mej en Valborgshelg. Konstigt! ;)
Men nästa vecka har jag massa klasser. Ska bli jätteroligt att träffa massa nya glada tjejer!
Imorgon är det unitmöte och då kör vi make up.

Ha en fantastisk natt!

// K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback