2011-11-21

Måndag

Jag drömmer så mycket konstigt.
I natt skulle jag sälja hela vagnen för vi hade köpt en ny åkpåse som inte passade... så då skulle hela vagnen säljas bara för det??? Hahahha! :D
Jag var väldigt angelägen om att få den sålt, skitfort också.
Så vi satte ut annons och åkte iväg med vagnen till ett par som redan hade en vagn men som inte ville ha sin utan ville ha en ny.
Dom frågade om inte vi i våran tur ville ha deras vagn så kunde vi byta men jag ville inte alls ha deras vagn.
Snabbt som bara den skulle vi bli av med våran och så åkte vi där ifrån och då blev jag plötsligt medveten om att vi nu inte har nån vagn alls till Eskil och kände mej väldigt ledsen och tittade i bakspegeln på bilen efter vår kära vagn som vi lämnade där...Vad skulle jag nu göra liksom?
Väldigt knepig dröm. :D
Tur det var en dröm, för jag gillar vår vagn skarpt. Ska se till att köpa en bra åkpåse till den som passar... ;)

Nu e det dags att gå och lägga sej, ska upp tidigt i morgon bitti.
Har haft barnen i flera veckor i rad. Deras pappa är i Kuwaiit. Trodde att han skulle komma hem i lördags men det var tydligen fel. Han kommer hem på onsdag så då får barnen stanna ytterligare några dagar!

Gonatt på er!


Kommentarer
Postat av: Maria @ Sixtens Mor sa!

Tack för tipset :) Men kan man bara köpa produkterna av en säljare? finns det nån webshop?



Verkligen konstiga drömmar man kan ha, jag drömde att mina framtänder blev urholkade.. mkt skumt.



Ha en trevlig dag!

Postat av: Anonym

Hej Katti och GRATTIS till lillen och ditt fortsatta SD-skap. Jag beundrar dig! Kramar till Dig!

2011-11-23 @ 13:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback