2011-10-03

Måndag

Hejsan allihop!
Nu funkar mitt internet igen. Äntligen!
Har fått tjing på hur man laddar upp videos på Youtube också så nu kommer jag lägga upp lite film här också fram över. :) Här nedan bjuder jag på Eskils gulliga skratt.



Han e världens finaste, vår lilla prins.

Min rygg e inte mycket bättre. Har ont! Aj.
Så fort smärtan har gett med sej ska jag börja träna upp magmusklerna och ryggen. Det brukar hjälpa.
Men just nu när det hugger hela tiden kan man inte direkt börja träna, man får helt enkelt inte lyfta ett skvatt och vänta på att det blir bättre.

Har haft på Eskil fina kläder som vi fick av Chris bror Andreas och hans fru Linda.
Å vad massa fina kläder! Han har varit så fin hela dagen idag lille bebben.
Nu sover han så sött i sin säng och Chris han gick också och la sej visst... Kanske ska jag joina dom.
Imorgon kanske jag kan filma lite mer! Det e ju så kul.

Ha det bäst! Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback