2011-10-11

Tisdag

God kväll.
Bloggtorka var det här... Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. :O)
Den här veckan e det barnfritt från dom stora, vi har bara Eskil. Chris går på kurs i Borås hela denna veckan och nästa.
Det e väldigt lugnt dessa veckor när Sara och Sofia är hos sin pappa... Vi sover länge jag och Eskil och det e skönt. Han sover fortfarande bra.
Annars händer det inte så mycket... Jag jobbar på ibland och så går dagarna.





Jag vet... Jag lyckas alltid ta kort på mej när jag ser ut som ett ras.
När jag sen har piffat till mej så tar jag aldrig kort... ? Mysko.





Vi har provsuttit Bumbon också... Men Eskil e fortfarande för vinglig för att kunna sitta i den. :)



Jag har också hunnit vara på SÅ bra utbildning på huvudkontoret med mina Sales Director kollegor.
Helt magiskt bra!
Vilket jobb man har! Amazing! Tack!



Hej! Piffad juh! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback