2011-10-14

Fredag

Hejsan!

Hur e läget ikväll?
Här e det bara finemang... Har varit på efterkontroll på MVC idag och allt var som det skulle.
Igår var jag hos tandläkaren och gjorde rotfyllning. Inte alls roligt... och inte heller billigt, med tanke på att jag också får lustfgas i samband med lagning av tänder.
Lilla Eskil var hos min
kusin under tiden.
Han hade tydligen bara sovit så det hade ju gått bra.

Idag var jag hos kusin igen.
Gick bort dit när jag ändå var ute och handlade kaffe.
Eskil fick en jättefin mössa och massa dreggelhaklappar. :) Haklapparna e ju jättefina nuförtiden.
Dom ser ut som scarfs. När Sara och Sofia var små fick man ha fula frotéhaklappar. Inte alls snygga.





Ojdå... Nu vaknade Eskil!

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback