2011-10-20

Torsdag

Resultatet då av att vi var så himla ordningssamma och förberedde allt igår:
Sara var färdig mycket tidigare och vi kom iväg i tid, trots att hon glömde mobilen och fick hämta den.

Sofia valde andra kläder.
Jag hade en gnagande känsla av att hon skulle glömma gympaväskan så jag var bara tvungen att ringa och fråga om hon hade den med sej när jag lämnade Sara på skolan.
Nej den hade hon ju glömt såklart så hon fick hämta den.

Efter att jag lämnat Sara på skolan åkte jag till Mölndal en sväng och på vägen dit skickar Sofia ett SMS: Mamma jag har glömt min laptop hemma, kan inte du komma med den till skolan...
Det kunde jag ju inte då eftersom jag var i Mölndal så då fick hon vända och hämta den också.
Med andra ord kom hon för sent till skolan.

Vad gör man?

Jag har spänningsvärk i hela huvvet och nacken. Aj. Massage tack! Någon frivillig som vill ge mej?
På lördag kommer det en hel bunt med folk. Då ska vi ha namnfest för lille Eskil.
Vi blir minst 30 pers... 35 kanske.
Chris ska göra smörgåstårta. Det får bli många sånna med andra ord...

Har jätteont i min tand också som jag var och rotfyllde här om dagen.
Den har värkt hela natten. :(



Eskil i förrgår



Eskil idag


Kommentarer
Postat av: Chris

Anmäler mig som massör!

2011-10-20 @ 15:50:57
Postat av: Nina

Vilken liten goding :o)



Tack för gratulationen! :o)



Har en liten utmaning till dig på min sida ifall du är intresserad. ;o)



Hoppas växterna växer och frodas :o)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback