2011-10-25

Tisdag

Tiden springer iväg!
Hinner inte med nått. Allra minst att blogga...

Vi har iallafall haft namnfest för Eskil.
Det var väldigt trevligt. :) Mycket folk var det och smörgåstårta fick vi ihop till sist också efter många om och men...





















Två tortor bidde det.
En med räkor och allt möjligt och en utan räkor + allt som man kan tänkas ha på! :)
Den verkade gå åt så det var nog gott trotts allt.
Jag har aldrig gjort smörgåstårta innan.



Gäddtårtorna köpte vi dock färdiga!
Det enda jag gjorde själv va att skriva Eskil på då... :D



Alice. Mitt kusinbarn. :)





Klänningen har mina andra barn haft på sej också för 10 och 13 år sedan... så som jag hade den på mej när jag döptes för 37 år sedan. :)



Den är gjord av min fasters brudslöja och alla kusinerna har haft på sej den sedan dess. :)
Kul tradition.



Tycker att den e jättevacker.



Den här fina tavlan i bakgrunden fick vi av svärmor och svärfar.
Svärmor har broderat den själv!



Tack för alla fina presenter!











Skötunderlägg som är som en sackosäck! :)



Nostalgi - hund



Lite sparbössor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback