God kväll... eller natt snarare.

Jasså. Min bonusmamma kommer tydligen oxå ihåg Lisebergsresan? (se komentar i det inlägget)
Detta e nått jag helt förträngt tydligen...
Vem var jag där med?
Va skumt att tydligen ha gjort nått som man inte minns... 

Kidsen somande i tid idag och jag har organiserat upp tvätt och vi har vikt massa ren tvätt.
I morgon blir det städning. Kan ju inte se ut så här som det gör nu om man ska ha massa folk här... :D
Städerska ja tack.

Min huvudvärk försvann när jag först tog en huvudvärkstablett... och sedan efter bara någon minut kom jag på att jag inte druckit någon kaffe juh!
Kokade genast och vips så var jag mycket trevligare och gladare. :)

Chris sista dag imorgon på kursen.
Han var tydligen bäst i klassen och blev kallad "kurs-ettan" av alla hans klasskamrater. Flest rätt av alla på provet, en kuggade till och med.
Stolt som en tupp kom han hem idag och var så nöjd.
Vilken man jag har! Eller vad säger ni!! ;)



Idag hade dom övat på att släcka bränder.
Narkotika hade dom också fått titta på och lärt sej om alla tecken man bör leta efter.
Han verkar nöjd med sin kurs.

Love till dej min fina make!

Appropå fina maken så efterlyste jag en massör i mitt förra inlägg och han anmälde sej frivilligt.
Så när alla barnen deckat fick jag härlig rygg och nackmassage. Det var himla gött.
I detta inlägg har jag ju efterlyst en städerska så...??? :D

Idag har Eskil varit lite piggare. Igår var han SÅ trött. Han sov bort hela dagen.
Nu har han också börjat "prata".
Det e så himla gulligt. Det kommer massa underliga ljud ur den lilla munnen.
När han sitter i bilbarnstolen i bilen så pratar han jättemycket med sin humla som hänger där.
Annars brukar han mest skrika och låta jätteroligt. Ibland blir han riktigt rädd själv över sina egna höga ljud. Då ser han helt förvånad och dum ut. :D Skitgulligt!
Undebara söta unge! Han e så gullig!
Jag kan sitta i timmar och bara titta på honom och ibland börjar jag gråta för jag älskar han så mycket.
Hur konstigt som hellst.






Vackrast.

Nu e det sängen som gäller!

Puss på er!

// K


Kommentarer
Postat av: Soili

Guuud vad söt han är!

Apropå Liseberg, du var där med Marita.. vem annars,

ni hittade på en massa bus :)

2011-10-21 @ 09:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback