2011-09-03

Lördag

Våran första dag utan papsen.
Jag och Eskil klarar oss finemang. :)
Han e sötast i hela världen. Kramar och pussar ihjäl han nästan för han e så underbar!



Han har börjat le nu och "prata".
Det kommer massa ljud och läten. Skitgulligt.



Idag har han Barba-Skön tröjan på sej som han fick av min väninna Veronika. :)

Sitter och skickar lite mail till alla mina kunder i Varberg...
Det blir lite halvhackigt när man e själv och har barn.
Snart hade jag tänkt att laga lite mat och paj också så det e klart när min gubbe kommer hem.
Får kanske fortsätta med mailandet tills han har kommit hem. :)

Igår somnade Eskil med handen under hakan.
Det var jättesött. :)



Nu e han lite arg igen... så jag får avsluta här.

Ha en fantastisk lördag!

// K


Kommentarer
Postat av: Maria T

Va söt :) Hoppas att allt känns bra nu när ni är själva hemma :)

Postat av: Alexandra

Åh herregud så sööött! :D visst är det underbart med alla små miner och tjöt dom har för sig! Bebisar rocks!

2011-09-04 @ 13:03:55
URL: http://mondoblog.se/alexandrapakarinen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback