2011-09-12

Måndag

Nu ska vi ha alla barnen en extra vecka eftersom deras pappa har fått barn och då ska dom få ta det lite lugnt.
Typiskt just denna veckan när Chris jobbar 5 dagar. Då e han JÄTTETRÖTT och så har vi ett nytt barn och även Sara och Sofia som vi inte brukar ha i vanliga fall när han jobbar långvecka.
Men det får gå.
Lite meck med Saras bowlingar, lämna på morgnar och Sofia har badmington och MVC. Men det fixar vi.



Söta killar

Eskil fick en jättefin filt av min bästis i Umeå.
Den kom på posten häromdagen! :)





Om jag förstod det rätt så har Cissi gjort den själv!

Nu e Eskil missnöjd här och jag ska snart åka till stan så jag får ta och avsluta tror jag...
Bjuder på nån mer bild här på vår guldklimp! :)
Ha en fantastisk vecka!





Eskil sover i vagnen



Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback