2011-09-19

Måndag

Mina fina killar e hemma och ligger och vilar uppe i sängen.
Själv sitter jag här och pillar framför datorn.
Mina fina flickor är i skolan och efter skolan tänkte jag att vi skulle ner till Allum och handla nya skor till dom för dom har verkligen inga bra dojjor.
Nordeadosan behövs bytas ut också... batteriet e lågt. Det kan man ju göra samtidigt när man ändå e där nere...

Kaffe hade varit väldigt gott.
Jag gjorde en hel kanna nyss och det e redan slut... Vilka kaffesvampar vi e!



Eskil växer så det knakar.
Nu har vi lämnat in namnregistreringslappen till Skattemyndigheterna så han har fått sina namn.
Tänkte vi skulle ha en liten namnfest. Dop e inte riktigt vår grej.
Mina andra barn e inte heller döpta, däremot har jag haft namnfest för båda och dom har haft dopklänning eftersom vi har en i släkten som alla kusiner haft förutom ett eller två barn. Gankska kul tradition.
När han man dop/namnfest för sitt barn???

Nu skriker lilla vackra!
Got to go!

Love!


Kommentarer
Postat av: Britt

Min son o fru hade namngivningsfest o bröllopsfest när dom hade bäst med tid.

Mitt barnbarn var 8 månader då.

Han är jättesöt, lilla Eskil!

2011-09-19 @ 23:16:34
Postat av: Marita

Fint med namnkalas, man ska göra det som är rätt för en själv. Min tös är inte heller döpt. :-D

Vet dock ej om jag kan komma på namnkalas då jag sitter med foten i paket just nu. Kom gärna och hälsa på.

2011-09-21 @ 14:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback