2011-09-24

Lördag

Idag har vi varit och strosat på Allum jag och min gubbe och Eskil.
Sara e hos en kompis och Sofia hon vill mest vara på sitt rum. :) Tonåringar...

Jag har fastnat i Wordfreudspelet! Det e ju superroligt!
Adda mej! Jag heter kattitingeling där... vad annars?

Idag jobbar jag och imorgon. Fullt ös. Där i mellan nån stans ska vi på ett årskalas och sen även åka till Alingsås och titta på Chris bästis lilla tös som föddes för ca en vecka sedan. :)

Nu e det dax att åka iväg och jobba!
Ha det bra.
Bjuder dock på en hög med bilder på vår finaste son först!












Love!

Got to go!


Kommentarer
Postat av: Therese

vad fin han är :)

Postat av: K

Nu åker vi till Montenegro på en vecka.

Hör av mig när vi är tillbaka!



/K

2011-09-26 @ 20:37:44
Postat av: Maria T

jag bloggar från wordpress och där måste jag ha lagt upp filmen på tex youtube och så är det bara att klistra in adressen till filmen i blogginlägget.



På blogg.se kommer jag inte ihåg hur man gör men borde funka med att ladda upp på youtube och sen ta den kod man får och klistra in den i html-läge (när du skriver blogginlägg).



Lycka till! :)

2011-09-28 @ 08:34:27
URL: http://sixtensmorsa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback