2010-04-26

Torsdag

Idag har vi kollat på film igen.
Igår såg vi nämligen på film också. Då såg vi Braking dawn del 1. Jag tyckte den var bra, Chris tyckte den var kass.
Idag såg vi Girl with the dragon tattoo. Den var också bra, men jag tror jag tycker den svenska versionen var bättre.

Igår var vi också och hämtade Blocketfynd i stan. Två stolar och ett bord att ha ute på framsidan så man kan sitta där och ha mysigt. Nu letar jag efter billiga sittdynor som jag kan ha där och så ska jag inskaffa en liten blomma att ha på det lilla bordet. Kommer att bli mysigt värre. :)
Ikea kanske har dynor...?

Idag var vi också nere i Allum och strosade. Fönstershoppade lite.





Här är min favvoaffär. DiModa. Kan köpa med mej hela affären hem.
Ge mej en miljon tack!





Eskil fångar fiskar som "simmar" på golvet. När man rör sej så rör sej fiskarna och vattnet.

Nu är det dags att sova.
Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Dom har fin fina sitt dynor på H&Ms hemsida :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback