2012-04-06

Fredag

Hej på dej - du som läser. Hoppas du har det bra.
Här e det jättelugnt.
Dom stora barnen är på sina rum och Eskil och Chris sover. Det är alldeles tyst.
Jag vaknade kl. tio. Chris gick upp halv sju med Eskil och jag vaknade när dom skulle gå och lägga sej. :)
Skiftarbete.
Det var skönt att sova ut i alla fall. Kände att jag hade mycket energi när jag vaknade och började röja och plocka in disken direkt.

Idag ska vi hälsa på svärrissarna. Chris bror är i stan. Ska bli jätteroligt att träffa dom. Sist när svärmor och svärfar var och hälsade på oss så fick ju jag hoppa in och jobba så jag missade dom.

Jag var och hämtade bordet och stolen igår.
Det var lite skavanker på bordet men det får duga tills jag hittar ett annat. Jag kan skriva nått på bordskivan kanske så syns det inte lika tydligt. 120:- var ju inte så mycket.

Nu tänkte jag gå in i Eskils rum och ta tag i skänken. På riktigt den här gången! :)
Har varit lite trött och bara skjutit det framför mej men nu så.
Uppdateringar kommer!

Glad påsk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback