2012-04-08

Söndag

Eskil e fortfarande sjuk men nu e vi noga med att ge honom medicin så det inte blir så hög feber igen.
Snoret rinner hela tiden på honom också.

Yvonne var över med klockan som kommit nu med posten från Living and Room. Den är jättefin! :)
Undrar var jag ska ha den nån stans...



Har också lagt på det sista lagret med färg på Eskils byrå så när den har torkat kan jag börja skruva ihop den!
Nu vill jag börja få lite ordning tack....
Vi tog tag i världens största tvättberg här nyss också.
Vad tror ni? Vi kanske blir klar här i residenset nån dag? Det känns som denna renovering/omorganisering har bestått av hinder och hinder och hinder och att det aldrig blir klart.
Men nu e det nog inte så långt borta tills det e klart tror jag bestämt.







Ja men nu e det nog tort där inne så då e det dax för ihop-skruvning av skänken!

Ha en fantastisk söndag!

Love! // K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback