2012-04-09

Måndag

Nu mår Eskil lite bättre.
Har inte behövt att ge honom någon alvedon på natten och han har till och med ätit gröt nu på morgonen.
Han har sovit jättebra också. Skönt! Vi gick upp klockan nio och nu sover han igen.

Sara ska gå till sin kompis Annie och Sofia ska gå ner till Adam vi två. Sen blir det bara jag och Eskil här.
Det blir nog bra för honom så kan vi ta det jättelugnt och så får han ta igen sej.
Jag ska fortsätta med min städning så fort barnen har åkt iväg.
Har en liten hylla som jag köpt på loppis för länge sen som jag tänkte ta tag i och ha i hallen.

Nu funderar jag också på att ta bort hyllan som jag har ovanför skrivbordet här i hallen och sätta upp klockan där...

Senare

Bra idé tänkte jag när jag skrev det där och satte det i verket.
Klockan hamnade på väggen ovanför skrivbordet och jag skalade bort massa bröte. Tog bort hyllan, tavlor, småplock.





Sara har gått till sin kompis och Fia ska snart gå också.
Oj vad jag är hungrig nu...
Måste ha lite käk.

Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Soili

Vad fint det blir :)

Har du kollat den här sidan?
www.vackerthem.com



Jag har beställt lite saker därifrån, kanske något som du också gillar.

Kram

2012-04-10 @ 11:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback