2012-04-11

Onsdag

Igår när jag gick och la mej så gav jag Eskil välling och han åt en hel flaska.
På morgonen tog han en hel flaska till och sen har han verkat mycket piggare och är med på ett helt annat sätt än i går, så vi skippade vårdcentralen.
Nu känner vi igen honom lite mer lilla gubben. Så skönt!

Jag har hunnit med att göra en header till min vän Veronica:



Se hennes blogg
HÄR

På blogg.se är det jättesvårt att ändra på nått. Det går inte att göra en header utan att gå in i redigerarmallen...
Tråkigt för det hade ju varit kul att fixa fint på sin blogg.
Jag vet inte hur man gör när man går in i redigerarmallen och fixar och jag vill inte betala för min blogg heller.
Sen har jag haft denna blogg i över fem år så även om jag har övervägt att byta blogg till blogger så skjuter jag på det...

Nu ska jag gosa med lille-man.
Ha det allra bäst!

Kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback