2012-04-16

Måndag

Jo det var nått virus som satt sej på magen. Sara har jättehög feber - igår 40 grader. Hon får kramper och hemska smärtor i magen av det. Dom ville inte utesluta blindtarmen heller så vi måste hålla koll.
Hämtade dom från sjukhuset vid tolv och nu ligger hon och sover i sin säng - har gjort det ända sedan hon kom hem.

 



Eskil verkar bättre, han bajsade normalt idag och verkar piggare.

Chris spydde igår och är helt utslagen, sover bara och orkar inte röra sej. Till råge på allt har han tandvärk. Han ringde och beställde tid idag.





Sofia verkar också börja bli dålig... Vi får se. Hon sa att hon mådde konstigt.
Hon hade såklart en tandläkartid just idag också av alla dagar så jag fick åka ner med henne dit och lämna alla sjuklingarna hemma.
Ett hål hade hon också så nu måste vi tillbaka imorgon och laga det.

Jag är frisk! :) Alltid nått! Känner mej för jävla sleten och trött men jag e inte sjuk! :D
Alla sover nu förutom Fia och jag men jag vill hålla koll på Sara. Hon mumlar i sömnen och är helt väck, så det blir ingen sömn för mej.

Hoppas ni har det lite bättre än vi här i sjukstugan.

Kram på er! // K


Kommentarer
Postat av: Sanna

Krya på er allihop!!

Postat av: Ulrika A

Oj hoppas du får hålla dig frisk! O hoppas alla andra kryar på sig snabbt! Kraam

2012-04-16 @ 19:57:18
Postat av: Britt

Det liknar influensan som gått här.

Först magsjuka, sen ont i kroppen o feber.

Stackars er! Hoppas det går över snart!

2012-04-16 @ 21:54:49
Postat av: Pia

Hoppas ni kryar på er å massor me krafter till dig!

2012-04-17 @ 13:40:16
URL: http://pia84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback