2012-04-22

Söndag

Just nu känner jag att jag skulle behöva tid för bara mej själv.
Man bli väligt trött av att ta hand om alla i flera veckor och jag längtar efter egentid.
Tyvärr så är barnens syster (barnens pappas och hans nya frus dotter) sjuk nu så då ska Sara och Sofia stanna hos oss längre.
Hade verkligen behövt få vara "stor-barn-fri" en stund för att ta igen mej.

Idag kände jag att jag måste få skapa nått för att få stänga in mej i mej själv lite så vid tio när dom stora barnen gick och la sej och Eskil precis somnat satte jag igång med ett litet renoveringsprojekt av en liten minibyrå inhandlad på loppis men ursprungligen från Ikea.

Här har vi den på skrivbordet, träfärgad:







Före:



Efter:


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja egentid är viktigt!

Kul med små projekt :)

Jag är sugen på att sätta upp tapet i sovrummet. Men får nog vänta lite med det!

Ha en bra dag

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback