2012-04-24

Tisdag

Hur kommer det sej att när man börjar städa så ser man bara mer och mer där man ska ta?
Man ska bara liksom diska en kastrull och när den e klar så tycker man att vasken ser lite tråkig ut. Den behöver en ordentlig genomgång med svampen.... och när man ändå håller på så tar vi hela diskbänken också... och oj vad kaklet var tråkigt. Ja men då tar vi dom med och då har vi kommit bort till spisen. Å fy den ska vi också torka och knopparna på spisen! Nä dom får vi ta av och skura. Sen tar vi lite på micron också... och inne i den och sen ser ju skåpsluckorna för jäkliga ut...
Ja men det får dom väl göra då... för det tar ju aldrig slut! :D
Nån som vill komma och tvätta mina fönster?

Min väninna har städhjälp. I wish! Vill också ha det. Det kostar visst bara 500 per gång och dom kommer en gång i månaden och gör en sån riktig storstädning. Man kan ju ha städhjälp varje vecka om man vill det eller varannan men en gång i månaden räcker ju!
Dom tar över skåpena, skåpsluckor och hela toan och under badkaret, dammtorkar och torkar över allt... stolarna till och med. Har två kusiner som har det med. Alla säger att det är värt det så många gånger om!
Jaja... när jag blir lite rikare så får jag titta närmare på det. :) Mammapenningen räcker kanske inte till sånt just nu. 

Jaja, så e det. Och nu står dammsugaren där nere för jag skulle ju dammsuga där nere i hallen...
Jahapp. det e väl bara att pallra sej ner där och ta tag i det då...


Kommentarer
Postat av: Therese

men oj, en femhundring i månaden var ju inte så farligt ändå?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback