2012-04-27

Fredag

Idag ska jag träffa en kund och sen en kollega.
Sen ska jag posta lite produkter till några gulliga fina människor. :)

Somnade apsent igår... Usch och fy. Trött, trött, trött! Ojoj...
Sitter här nu i soffan och är helt koma-palt.

I tisdags städade jag hela lägenheten som en tok och var helt galen. Jag gick lös på allt med trasan och sen på kvällen fattade jag varför. PMS. Kul, då har det kommit igång också. :(
Jag har varit helt stenad efter tisdags och fick antagligen blodbrist (brukar ha det) för det svartnade för ögonen hela tiden så fort jag reste mej och sen i förrgår natt var jag helt yr - när jag låg i sängen!
Tog en järntablett på fastande magen - smart... not - och vaknade med kramper! :D
Typiskt mej!

Det ska ju bli fint väder.
Hoppas det blir det så kan jag ta fram dom "nya" utbemöblerna och skura av dom.
Ska se om jag inte åker bort till K-rauta och köper lite färg också kanske så jag kan måla dom... vita, what else? ;)

Chris jobbar hela helgen fredag till söndag.
Vad ska jag hitt´på?



Eskil går i sin pappas fotspår? :)

Ha en fantastisk dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback