2012-04-29

Söndag

God morgon.
Det blev visst inga bilder inlagda igår... och nu när jag tittar så är det inte så jätteroliga bilder som blev tagna ändå så...
Jag fastnade hos grannen igår.
Efter städdagarna så bjuder föreningen på mat så grannen hade hämtat och så satt vi på deras uteplats och dom bjöd på vin och kaffe och allt möjligt.

Jag plockade också fram dom "nya" utemöblerna men dom är bra slena så nu känner jag att jag borde gå och köpa färg och måla dom, men K-rauta öppnar inte förrän kl. 10 idag. Eskil är trött också så vi får se hur jag gör...







Hoppas han orkar hålla ut så jag kan slinka ner och köpa mej en liten burk! :)
Vill måla, måla... fixa, fixa...

Ha en fin söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback