Färdigmålat

Då var bordet och dom två stolarna målade.
Det bidde himmelens fint. Måste torka ordentligt bara så jag har inte kunnat ställa blomman och lyktan på än, dom står på marken och väntar på att få komma upp på bordet och synas. :)



Vill måla bänken också men nu börjar det bli mörkt och jag började rensa ogräs istället... ända tills Eskil störtade i asfalten med huvvet före. Detta huvud kommer att bli helt vanställt innan han fyllt ett! :(
Får kolla efter en sån vadderad hjälm tror jag. Tycker det e dyrt bara för en sån liten period... Men det kanske e värt så han får behålla ett normalt huvud.
Nu badar han. Vi har varit ute HELA dagen! :)



Är rätt trött... och hungrig.
Väntar på att Chris ska komma hem så jag kan få lite barnledigt. :)
Även om Eskil verkligen är världens snällaste och lugnaste barn så får man ju passa hela tiden.

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag!

Kramis!


Kommentarer
Postat av: Isabell

Men stackars liten, vilken otur han har och en mjuk hjälm kan nog vara på sin plats.

Hoppas ni har haft en bra helg och vad härligt att ni har varit ute hela dagen :)

Postat av: Sanna

Nä-ä! Ingen muppohjälm! Huvudet tål stryk och han lär sig.

2012-04-30 @ 10:51:43
URL: http://phenomenalwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback