God kväll!

Tro det eller ej men nu är jag klar med renovering och städning och ALLT!
Kan det vara sant?
Nån enstaka hylla och tavla ska upp på några få ställen och så småningom ska vi riva väggen vid Fias rum men det får bli i framtiden. Nu är det städat och fixat i ALLA garderober, vrån, hyllor och gömslen och nu är det precis så som jag vill ha det. Yes! Kan inte förstå att jag blev klar med detta enorma projekt trotts alla hinder som kom i vägen: tapeter som var uppsatta åt helvete, Chris fick borelia, alla barnen var sjuka, feberkramper mm.

Nu e det fiiint. Kom på besök! :)

Idag har jag haft min väninna Tina och hennes tre barn på besök.
Tina och jag bodde grannar 2001 här i Furulund, bara ett stenkast från där jag bor idag.
Nu bor inte Tina kvar där och jag var och bodde i Borås i några år och sen nere i centrum innan jag hamnade här igen.
Det var roligt att träffas igen. Det var väldigt länge sen.
Glömde fotografera igen såklart... Jag har teflonminne!

Nu är Chris och jobbar kväll. Jag e själv och Eskil sover.
Innan Chris åkte så var han och köpte godis och kaffe till mej. Finaste gubben i hela världen.
Jag har plockat lite och nu tittar jag på tv och äter på mina candies.

Grinden kunde inte hämtas förrän imorgon. Denna följetång om grinden! Tar aldrig slut? Tror ni att vi får nån grind nån dag???
Imorgon är det också kalas för min kusins dotter i Viskafors. Då ska vi ta oss UT!
Har suttit här hemma i en vecka nu...



Kaffe, candies, tv... :)

Hoppas ni får en fantastisk helg!
Kram till er alla!


Kommentarer
Postat av: Isabell

Härligt att Eskil är piggare nu och att den jäkla grinden kommer snart ;)

Ja bloggtorka har jag i massor nu men jag kommer tillbaka :).

Trevlig helg Katti med familjen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback