Hej i solen!

Fick som jag ville med vädret...
Solen lyser!
Eskil sover dock nu och jag har sovit en liten stund också.
Borde städa.

Ska få besök av min underbara faster Merja! Hon är världens bästa!
Jag såg en bild på en blogg som jag följer ofta att hon hade fixat barnrum till sina söner och på golvet låg en sån blå trasmatta som jag har sett över allt i olika affärer.
Första gången jag spanade in dom blåa trasmattorna var när jag och min väninna Yvonne var på vår
loppis/butiksrajd.
Nu såg jag dom igen när vi var på fönstershoppingstur i Allum. Dom fanns på Hemtex, min favvo-affär DiModa och även på Åhlens. Superinne nu juh.
Hur min faster kommer in i den här historian är att hon gör precis sånna mattor!
När jag sen såg dom på bloggen jag följer - Vita Dårhuset så mms:ade jag Merja med en bild lånad från bloggens hemsida och frågade om hon inte hade nån sån matta över till Eskil.
Jo visst det hade hon så nu kommer hon hit med flera stycken så får jag välja!!! :D



Bilden är lånad från Det Vita Dårhusets hemsida.


Kommentarer
Postat av: Maria @ Sixtens Mor sa!

Tramattor är ju så fint:)

jag har en multifärgad i hallen, ska nog ha en i köket sen oxå :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback