2012-08-17

Fredag

God morgon på er...
Känns som jag har sand i ögonen!
Idag ska vi iväg till Lerum med jobbet och börja med yoga. Sen ska vi arbeta i grupper och diskutera massa frågor.
Studiedag i hela Partille och alla förskolor är stängda.
Känns bra att få tillfälle att prata ihop sej lite, vi är nya arbetslag på hela förskolan och många helt nya.
Inskolning är rätt jobbigt också och vi är alla ganska trötta. Vi behöver verkligen en dag att reflektera!
Mina öron är möra. Mycket skrik denna veckan och många nya barn. Det går bättre för vissa och sämre för andra...
Annars tycker jag att det känns bra. Jag trivs och alla verkar himla gulliga och engagerade.

Igår ringde dom från Eskils nya förskola och sa att han skulle få komma dit på måndag och hälsa på. Sen börjar inskolning på allvar på tisdag.
Vi åkte ner till Allum efter jobbet och köpte regnkläder, både fodrade och ofodrade som han kan ha sen lite längre fram. Stövlar skulle vi få av fantastiska kusin Sanna!
Märkpenna inhandlades också och så satt jag och märkte alla hans kläder hela kvällen, så jag missade Ernst till och med!

Men ny är det dags för mej att sätta fart så ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback