Jahapp?

Och vad ska jag göra nu då?
Va ensamt det känns utan min bebbe.

Om jag vore händig på att bygga så hade jag gått upp på vinden och fortsatt att lägga golv där... Men jag är kreativ på andra sätt. Bra på att måla och rita. Jag kanske ska gå upp och rita blomrankor på reglarna? :D hehe... Jaja, Gud va jag e rolig! Not.

Igår var vi på hjärt och lungräddnings kurs. 30 bröstkompressioner, 2 inblåsningar heter det nu för tiden.
Det var rätt jobbigt att trycka på dockans bröst. Man var helt slut efter 2 minuter. Tänk att göra det i 20 min som det kan ta innan en ambulans är på plats. Man får trycka väldigt hårt också, det hade jag glömt... Har varit på tre sånna kurser innan. Men det var länge sen. Har faktiskt lite ont i handen än idag.

Nä jag kanske skulle ta på mej jobbarkläder och gå upp på vinden och försöka röja lite i alla fall?
Eller så tar jag mej en kopp kaffe och rullar tummarna...

Längtar efter Eskil.
Kan man inte få hämta tidigare från inskolningen?
Kanske inte så smart... Höhö.

Hare bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback