"Ledig dag"

Japp. Semester idag och imorgon men det blir inte direkt semester.
Klockan ringde halv sju och då studsade även Eskil upp som en studsboll men han har sovit hackigt hela natten. Två tänder kommer nu i på vänster sida, en där uppe och en nere.
Han dreglar som bara den och kör in båda händerna i munnen! :D

Om han inte hade vaknat hade vi kunnat sova till åtta för hans inskolning börjar inte förrän kl nio.
Vid tolv ska jag hämta en Polarn och Pyret overall i stan och sen behöver jag städa. Ser ut som satan i gatan!
Men där i mellan nån stans ska jag hämta Eskil igen för inskolningen slutar ett.

Vid fyra kommer Soili och är barnvakt till Eskil. Halv fem ska jag på hjärt och lungräddnings kurs och efter det kommer mina fd kollegor Natalie och Isabella och hälsar på. Isabella är gravid och undrade om jag hade någon klänning att låna som hon kunde ha på seminariet och jag var inte gravid men helt nyförlöst förra seminariet så hon tänkte att jag säkert hade nått...
Vi får se, tror jag har en i alla fall kanske två.

Eskil är väldigt trött.
Nu badar han. Undrar hur det kommer att gå på inskolningen när han redan är så trött...

Japp men nu ska jag börja städa. Är ju ändå här i badrummet med Eskil så då kan jag lika gärna börja här.
Ha en fantastisk vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback