Malin oh Mikaels bröllop 2012-08-04

 
 
Vackra bruden med sin far Ingvar - Chris farbror.
 
 
 Dukningen
 
 
Min fina man! Den bästa av dom alla.
Jag älskar dej så!
 
 
Svärrissarna
 
 
Det fanns en gästbok som man fick skriva i och en polaroikamera som man kunde ta kort med.
 
 
Här fixar vi i ordning sånna asiatiska drakar eller vad det nu kallas... Stora ballonger av papper som man tände under och så skulle om flyga, men dom flög tyvärr inte så bra...
Några få åkte upp i luften i alla fall men inte våran... :(
 
 
Hej hej!
 
 
Hö-hö... Jag drack visst lite vin?
 
 
Eller mycket?
Men vad har Chris för ursäkt? Han var nykter... :D
 
 
 
 
 
Finaste farbrorn som är så stolt över sin dotter. :)
 
Sen blev det dans... Till och med svärfar dansade för glatta livet!
OCH JAG FICK DET PÅ FILM! :D
 
 
Tack för fantastiskt ordnad bröllop!
Helt amazing!
 
Love K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback