Tavelhyllorna också på plats!

Nu är även hyllorna uppsatta och tavlorna ditsatta! :) Oj va vi är rediga idag!
Jag längtar till nästa vecka då vi ska få åka och hämta spånskivor av nån firma som ger bort det gratis.
Dom ska vi ha på vinden och bygga ut golvet eftersom vi bara har golv där på mitten och inget golv på sidorna. Där finns bara nån isoleringsull av något slag.
Ska bli skönt att göra i ordning där uppe! Tänker köpa lite hyllor billigt nån stans och röja ordentligt så man får upp annat som jag inte vill ha här hemma men som ändå behövs. Längtar efter MER PLATS!

Jag är himla trött idag! Oj oj.
Eskil vaknade kvart över sju och sen kunde jag inte somna.
Nu sitter vi och jäser i soffan och Chris äter sin tårta.
Jag dricker kaffe med grädde. Mina jordgubbar slängde jag i mej fortare än ögat så det blir inget till kaffet för mej.
Nu ska jag glo på tv.

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback