Få se om det här går...

Blogg appen strular igen. Få se om det här blir nått...

Igår fick vi åka till sjukhus igen. eskil hade 40 graders feber och feberkramper.
Inatt har vi inte sovit så mycket. Han har vaknat typ 70 ggr men nu på morgonen har han sovit i ett sträck från halv fem till nu. Han sover fortfarande med armarna utsträckta åt varsitt håll. Gullefis. Mammas lilla hjärta.
Jag vaknade av en dålig dröm för en timme sen som följdes av en nyskavalkad som aldrig tog slut!
Vi behöver bli klara med renoveringen så jag kan leva allergifritt!

Idag skulle jag ha varit med på Twighlight dag som avslutas med att se den nya filmen på bio med mina kusiner men det går inte så bra för mej precis. Eskil är sjuk och Chris jobbar så jag får nöja mej med bara biot sen när Chris kommit hem.

Har legat här nu i en timme och först försökt somna om och sen tänkt att jag ska orka ta mej upp för att fynda nått att äta men jag är helt slö.
Stackars Chris som ska jobba 12 timmars dag och har vaknat hur många gånger som helst. Han kommer att vara väldigt trött ikväll! :(

Nä nu ska jag verkligen ta mej upp på riktigt.
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback