God natt eller eftermiddag

Idag slutade jag elva. Hämtade en glad men väldigt trött Eskil som såklart somnade i bilen dom fem minuterna som det tar att åka upp för backen.
Försökte bära honom försiktigt hem så att han inte skulle valna men snön yrde rätt i ansiktet på honom så han vaknade såklart och sen ville han inte sova.
Han behövde visst sova tyckte jag eftersom han gick upp kl sex i morse och fem minuter räcker inte hela vägen till kvällen så han bökade och jobbade sej i sin säng i en timme tills han äntligen somnade.
Så NU sover han och det tänkte jag också göra nu så jag kanske är lite piggare i eftermiddag och orkar städa lite? Kan man hoppas på det?

Ha det fint! Nu ska jag sussa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback