Heja svejs

I onsdags kom pappa och Eskil blev magsjuk på kvällen.
Han spydde i vår säng två gånger och hela jag blev kräkig och sen campade vi i badrummet halva natten för han spydde så fort han fick i sej minsta lilla vattenklunk.
Men sen slutade han plötsligt och så sov han resten av natten.
Jag stannade hemma torsdag och idag så att jag inte ska smitta ner mina arbetskamrater och barnen lagom till jul.
Men dagen efter så började han äta lite smått och det kom inget mer kräk. Han var trött och hängig dock men annars precis som vanligt.
I morse sov han till halv tio och nu sover han igen så han väldigt trött!

Idag har Chris hyrt släp och slänger allt som är nerrivet i hallen.

Snart e det jul ju! Bara några ynka dagar. Oh, My!!

Jag skänkte precis pengar till dom bäst behövande. bästa julklappen. Gör det du med:
Sms:a MED till 72 900 så skänker du 50 kr. till Röda korset. Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback