Julen

Vi hade en trevlig jul trotts att det var massa sjukdom och hälften av alla som skulle varit med inte vågade komma av risk för att bli smittade.
Vi får ta igen det om några dagar.
Det var tur dom höll sej borta, denna magsjuka var smittsam som bara den och spred sej som en löpeld. Alla var sjuka förutom Sofia men nu är alla på benen igen.

Vi firade med god julmat, risalamalta till efterrätt som Chris gjorde och fick till det så himla gott så härdan efter får han göra risalamalta varje år! Sen var det Kalle och så öppnade vi julklappar.
Jag fick nya fårskinnstofflor eftersom jag tvättade en av dom förra som jag fick i födelsedagspresent i 60 grader.
Jag fick också massage på hagabadet! :)
Av pappa fick vi presentkort till tapeter eller golv eller vad vi nu väljer! Hallå! perfekt ju!
Av mamma fick vi pengar och en ny stekpanna. Den är superbra! Inget fastnar i den även om man steker utan smör. Dessutom handlade hon all julmaten. Vi blev väldigt bortskämda denna jul! Tack! <3

Massa klappar står kvar på hyllorna här och väntar på övriga gäster. Hoppas dom snart vågar sej hit!

God fortsättning!
Kram.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback