Sov då... Zzzzzz

Jag är trött för jag vaknade klockan halv tre och kunde inte sova sen. Klockan halv sex ringde klockan och då var det bara att hoppa upp.
Tur jag slutade halv elva för jag är rätt mör nu känner jag.
När jag hämtat Eskil och vi kommit hem gjorde jag mat till honom som han totalratade så det blev en flaska välling och nu ligger han i sängen för att försöka vila. Men han står upp för tillfället så det går inte så bra det här...
Mamma e trött Eskil - sov nu! :)
Nu verkar han ha lagt sej igen men bökar och pillar på allt... Zzzz...

Igår kom det hem fina special-gjorda julklappar som jag beställt till några. Dom var så himla fina och jag blev supernöjd! Vill ha en själv så jag ska beställa en till mej också så småningom. :)
Visar dom sen... Efter jul!

Ha det allra bäst nu! Hej hopp!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback