2012-02-12

Söndag

Idag har vi tvättat tyget på soffan.
SÅ länge var den ren... Alla sa att man inte ska ha en vit soffa när man har barn och det försår jag också men jag vill ha en vit soffa ändå! :)
Man lever en gång.
När tyget torkat och jag dragit på överdraget på en av kuddarna insåg jag att dom måste strykas. Så det var bara att dra fram strykjärn och strykbräda.

I eftermiddags var vi också en sväng i Borås. Efter det lagade jag mat och sen kikade vi på TV - Äkta människor.
Förmiddagen gick åt till att inte göra nått alls utan bara en promenad upp till affären där vi köpte kaffe.
Eskil han somnade i vagnen och så bar vi upp vagnen efteråt och ställde honom på balkongen där han sov i flera timmar.



Tjocka kinder



Vill också ha sånna här fransar! :)

Men jag har ju ganska långa fransar ändå:



Dock inte så uppböjda naturligt som Eskil...



Tur det finns "ögontortyrstång" som Chris kallar det.
Jag kallar det ögonfransböjare. :)

Nu blir det sängen... om jag bara kanske kan ta mej upp ur soffan. Har väldigt ont i ryggen idag. :(

Ha en fantastisk vecka!

// K


Kommentarer
Postat av: Betts

Eskil är så himla söt!

Hur går det för dig med Mary kay då?

Du kan väl inte ta tjänstledigt från det heller?

Kram

2012-02-13 @ 10:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback