2012-02-23

Torsdag

Grattis plastmamma Soili som fyller 56 år idag. Hon e galet snygg och ser inte ut att vara mer än 30! Hoppas man själv e lika bra konserverad vid den åldern!



Igår var jag i Varberg med Eskil och satt och åt godis i bilen. Efter en liten stund hör jag: smask, smask, smask... Då e det min lilla son som härmar mej! :D
Folk har alltid sagt att jag smaskar men jag får väl erkänna då att jag gör det nu när han var så tydlig! Vad e det man brukar säga om barn och fyllon...

Just nu städar jag och flyttar runt lite saker. Vill ändra på ordningen av mina prylar så att det blir snyggt. Det känns som att allt bara står huller om buller! :(
Kusin Marjo kommer klockan fem och Sari från Finland kommer efter åtta.

Nyss bet Eskil sej i tungan med sin fyra små gaddar. Han blev alldeles förtvivlad! Stackars lille gubben. :(
Nu har jag ammat han och han sitter med mej i soffan och är glad igen men han håller på att leka med tungan och tänderna och jag e rädd att han ska bita sej igen. Nya grejer som kommer hela tiden... Nu smaskar han igen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback