2012-02-28

Tisdag

Det senaste året har jag skrivit i var och varannat inlägg att jag är trött. Det är verkligen vad jag är. Helt slut som artist. Har varit sjukskriven en sväng för inte så länge sedan och nu börjar jag känna mej lite bättre men är inte helt återställd än.
Funderar mycket på livet, hur jag ska göra med olika saker. VAD jag ska göra i livet och hur jag vill ha det. Det kommer att ske förändringar. Måste dramatiskt ändra på mitt liv, annars kommer det inte att fungera...
Vad jag bestämmer mej för och mer ingående info kommer när jag är helt hundra på hur jag ska göra.
Love, love, love!

Förändringar innebär ju alltid en stor mängd av rädsla. Man hänger fast vid olika saker för att man är rädd för vad som kommer att hända om man släpper.
Jag e rädd, men samtidigt längtar jag så efter att bara släppa och få vara FRI, slippa massa saker som är så himla tunga att ro runt.
Jag har en sån tur som har Chris. Han är som en trygg stabil klippa som bara finns där och som man kan luta sej emot. SÅ skönt. Då känner jag med inte så rädd längre utan bara lycklig.
Love, love, love!

Håller på att kategorisera mina inlägg. Se kategorierna här till höger. ---------->
Jag har kommit till juni 2011 Vilket hästjobb! Oj oj...
Ska fortsätta med det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback