Det konstiga är...

... att ju mer jag har att göra desto mer tycks jag hinna med.
Oftast när jag har lite att göra så blir det inte heller mycket bloggande. Men nu när det är en aktiv period så hinner jag med hur mycket som helst och flera inlägg per dag!
Jag blir får energi av att jag har mycket omkring mej.

Ikväll var jag i stan en sväng och träffade en trevlig tjej.
Sen handlade vi lite och gjorde mat.
Innan jag åkte till stan så lämnade jag dom stora barnen hemma hos deras pappa så nu e det barnfritt från dom i en vecka...

Har hunnit med att maila lite viktiga papper till olka ställen också och sms:a massa mess och planera lite olika aktiviteter inför framtiden.

Sen har jag ju gått igenom 7 års fotografier från det förflutna.
Jätteroligt att minnas tillbaka. Både glada, ledsamma, jobbiga och väldigt roliga minnen.

Hittade kul bilder på mej när jag var blond! :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback