God kväll!

Eskil fick träffade farmor och farfar idag.
Vi fick jättegod fika och hade trevligt. Synd dom bor så långt bort! :(





Har för övringt försökt blogga detta inlägg hela kvällen genom appen i iPhonen men det har inte gått.
Det jag tycker är bra med appen är att man slipper maila bilder till sin mail - hämta bilderna från mailen och spara dom i datorn för att sedan publicera genom datorn.
Det blir en sån himla lång procedur. Genom iPhonen är det bara att hämta bilden och sedan publicera direkt.
Sen kan man gå in efteråt genom datorn och bara ändra så att folk kan kommentera. Det går snabbare.
Men nu går det inte ens att publicera inlägg genom appen.
Tråkigt...

Eller intressant? ;)

Mina killar sover nu och jag sitter här och bloggar och kollar på tv.
Imorgon är det fredag... Det var ju nyss måndag?
Det var nyss Alla Hjärtans dag också och då jag fick hur mycket godis som helst och det är redan slut! :S *skäms*
Men det var himla gött! Hehe! :)

Ha en trevlig helg!

 // K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback