Drömmar...

Har suttit här hela dagen med kategorierna.
Eskil har varit lite klängig och mammig. Vill bara sitta i knät.
Mina stora kids har varit här idag med. Sara hade med sej två kompisar.

Har kommit ner till mars 2011 nu.
Ganska kul ändå att gå igenom alla inläggen och läsa alt man gjort.
Jag var verkligen helt tokig som renoverade alla möbler och gjorde om hela huset när jag var gravid. Borde bli det igen bara för att få ordning på resterade delar av huset! :D
Önskar verkligen att vi ska kunna ha möjlighet att fixa trappan, väggen ovanför trappan och väggarna nere i hallen snart.
Väggarna nere i hallen e inte nått stort projekt tror jag... ungefär som köket. Tänkte att jag skulle ge mej på det med en målarburk bara... Där e det panel också, behövs inte mycket färg.

Väggen i trappen kommer dock att bli ett större projekt, det e ju rätt högt till tak där och renovering av hela trappan är också en rätt stor grej att ta tag i.
Eskil e ju så liten fortfarande så jag skulle önska att vi kom igång med det snart för det e lättare nu.
När han börjar krypa och gå då har man att göra och tanken på renovering då känns lite svårt!

Om jag önskar riktigt mycket och håller tummarna väldigt hårt, tror ni att det kanske hjälper?

Googlade på trappor och hittade denna bild.
Våran trappa ju!



Utrymmet under är bara igenbyggt så det är en garderob.
Tänk va fint det hade blivit med vitt!!! Ååå... blir sjuk nu!

 

Drömmar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback