Idag var jag och hälsade på min vän Veronica.

Hon har så himla fint hemma!
Vill också ha så fint! Hon får till det så himla snyggt med alla  små fina prylar!
Se själva:









Vi var på loppis nära henne och jag fyndade två flaskor och en jättefin duk! :)
Älskar sånna här gamla flaskor och jag har letat efter sånna jättelänge!



i onsdags var jag ju på loppis här nära oss, det har jag ju glömt att berätta om!
Då fyndade jag en kanna, en liten hylla med lådor som ska målas vit och en liten pyttevas och ett jättefint smyckesskrin!



Lådhyllan hade jag tänkt att ha på vår studio i stan tror jag med massa småplock i.

Glömde ta kort på Veronica ju! :(
Så dumt!
Men hon e i alla fall väldigt vacker. :)

Ha en fantastisk kväll! Snart melodifestival, missade förra gången... Hoppas det e nått bra.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback