Uppdatering...

...av Blogg.se appen är tydligen gjord så nu kan man kommentera automatiskt när jag bloggar genom appen.
Jag skrev till blogg.se och sa att jag var missnöjd. Antar att många fler gjort detsamma.
Jag hoppas att dom förbättrar den ännu mer så småningom så att man kan centrera sina inlägg till exempel.

Melodifestivalen också ju...
Jag har blivit gammal för nu för tiden står jag ut med att titta på det.
Förra året kollade jag också men åren innan kunde jag inte stå ut med att se på det utan bytte kanal eller gick till ett annat rum.
Idag tyckte jag det var bra. Jag gillar ju hårdrock så att hårdrockslåten gick vidare var jättebra tycker jag. Men jag hade tippat på att dom skulle flyga ut med huvvet före först av alla. Där hade jag fel...
Trodde även att Loreen skulle åka ut men där hade jag också fel. Den jag trodde skulle gå vidare var Marie men hon åkte ut först av alla så jag hade bara helt fel, fel, fel den här gången.



Köpte lövbiff och åt det idag. Det var väldigt gott.
Vad ska vi göra med Esko och hans mat tänkte jag, han vill ju inte ha nått jag erbjuder så jag gick bort och kikade lite på vad som fanns i burkväg.
Bestämde mej för att prova att ge honom burkmat - det jag har gett honom innan har varit hemmagjort alltihop och det har ju inte varit någon hit.
Köpte en spagetti med köttfärssås och en med lax och så fick han äta spagetti och köttfärssås idag.
Han åt upp allt med hull och hår. Gapade stort och tyckte det var supergott.
Så var det med det... jag kan inte laga mat helt enkelt... inte barnmat i alla fall... Samma sak har det varit med Sofia. Hon ratade min mat och ville bara ha burk.
Får väl helt enkelt Googla på lite barnmatsrecept och göra ett nytt försök eller så blir det bara burk i framtiden...

Nu kikar vi på Clone wars - tecknat. Lite roligt.

Kram igen!                 


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag tror det är svårt att få rätt konsistens när man lagar egen mat. Det är ganska mycket vatten i burkarna vilket gör dem mer lätta att svälja.

2012-02-07 @ 10:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback